ČASTÉ OTÁZKY

Často kladené otázky

Ak si tu nenašiel odpovede na tvoje otázky neváhaj ná kontaktovať na
infolinke ( Po – Pi: 8:30 – 18:00 ) Tel-1: +421 948 044 144  | Tel-2: +421 948 013 422

Prečo vznikla takáto služba pre motoristov?

Máme 14-ročné skúsenosti s podobným produktom, ktorý sme dodávali pre kamiónovú dopravu. Produkt je postavený na VIN kód vozidla, EVČ vozidla a TYP vozidla. Podľa skúseností, ktoré máme, sú klienti maximálne spokojní a takisto na území SR nič nedoplácajú. Práve toto nás naštartovalo, aby sme vytvorili produkt pre osobné vozidlá, kde sme citlivo zvažovali cenu a k tomu adekvátne služby, pretože nie každý vodič je havarijne poistený a chceme pomôcť každému – aj tomu, kto si „zabudne“ zaplatiť PZP.

Áno, služba je dostupná pre akékoľvek vozidlo a motocykel do 3.5 tony. Obmedzenie majú Obytné vozidlá a karavány do 3,5 tony.

Náš centrálny dispečing je v prevádzke NON-STOP a je povinný do 15 sekúnd odpovedať na hovor a pomôcť klientovi.

Nie. Karta je vydávaná na konkrétny typ vozidla podľa EVČ vozidla a VIN. V prípade odpredaja vozidla treba novému majiteľovi povedať, že vozidlo má našu produktovú kartu a nový majiteľ môže pokračovať vo využívaní produktu. Musí nám mailom zaslať jeho nové údaje. Financie alebo rozdiel financií nevraciame späť klientovi.

Sme tu na to, aby sme sa postarali o tvoje vozidlo, batožinu a samozrejme aj o posádku. Havarované vozidlo ti odvezie odťahovka aj s posádkou naraz, kde vozidlo odvezieme do servisu a posádku až domov. Túto službu máš plne predplatenú v rámci balíka, a preto neplatíš nič navyše.

U nás je výhoda tá, že zaplatením ročného poplatku už nič nedoplácaš a nemôže sa ti stať, že tvoja asistenčná služba dá za teba garanciu napr. len 25 EUR a ty budete doplácať odťahovke napr. 170 EUR. Toto sa u nás nikdy nestane!

U nás sú všetky poskytované služby v rámci SR zahrnuté v ročnom poplatku a dopláca sa len za prípadné použité náhradné diely či dovezené pohonné hmoty. Väčšinou sa vozidlo hneď ťahá do servisu, kvôli bezpečnosti a oprave.

Každý, kto má uhradenú našu službu, má nárok na všetky služby, ktoré uvádzame. Každý motorista po uhradení poplatku dostáva od nás mailom kartu, kde má označenú jej platnosť a vygenerované číslo. Ďalej zasielame riadny daňový doklad (faktúru) na tvoje vozidlo. V maily máš všetky dostupné non-stop telefónne čísla na náš dispečing. Zavoláš, náš dispečing si overí tvoje číslo karty a už len nahlásiš, čo potrebuješ. O ostatné sa už postará náš dispečing. Naša služba je jednoduchá, rýchla a profesionálna.

Ak vozidlo predáš, tak odporúčame upozorniť na tento fakt nového majiteľa a kartu mu predáš spolu s vozidlom. Nový majiteľ by sa nám mal ozvať, aby sme mohli zmeniť údaje za nové, nakoľko môže dôjsť aj k zmene EČV. Keď si kúpiš nové vozidlo, tak si v prípade záujmu zakúpiš novú kartu na nové vozidlo. Karta je medzi vozidlami neprenosná a rozdiel financií nevraciame späť. V prípade krádeže vozidla je vhodné nám túto skutočnosť nahlásiť, aby sme zablokovali predmetnú službu v prípade zneužitia neznámou osobou.

Áno . Podľa zákona o poisťovníctve 381 si povinný mať uhradenú PZP.

Áno, pomôžeme každému, kto nám zavolá a požiada o pomoc alebo mu poradíme, čo je pre motoristu najvýhodnejšie.